Onkelen min, gjennom sin murstein og mørtel butikker lærte meg mange verdifulle leksjoner. Som alltid ekko i mitt sinn, og som kan være enda mer fremtredende sant i den elektroniske verden at en forvirret kunde aldri kjøp. I motsetning til hans butikker som "hjelpsom" ansattes stod der for å hjelpe noen som viste en sjokkert blikk, e-handel ikke den luksusen. Dine besøkende kan ikke personlig bli stelt slik minuttet de får forvirret de flytter videre til det neste området. Følgende er forslag om< hvordan man unngår disse situasjonene og få registrere ringer. Selv om disse kan virke innlysende, sjekk på nettet, flere områder bryter dem at du skulle tro.
Første Visninger
I motsetning til i dating verdens hvor noen kan faktisk gjøre en innsats for å bli kjent med deg, nettstedet har litt tid til å gjøre et imponerende førsteinntrykk, før de besøkende klikk som liten X øverst til høyre på sine skjermer, aldri tilbake. Mest sannsynlig vil jeg ikke frem til nettstedet ditt ved en tilfeldighet. Jeg kommer nok inn noen søkeord på motor (la oss bruke "flower levering" som et eksempel for denne lille historien), og merker at nettstedet vises relevante for søket mitt. Nu er det første jeg leter etter ved ankomst er hvordan din e-business vil hjelpe mig. Så du vise meg en gang (det siste jeg vil gjøre er sitte i 5 minutter mens en fancy Flash-presentasjon belastning). Det lille stykke av fast eiendom i den synlige på hjemmesiden din er ofte alle folk ser på, bruke dette rommet klokt.
Gevinster
Hvordan produktet / tjenesten vil ha nytte kundene er det første de bryr seg om. Still besøkende blir alles favoritt radiostasjon: WII-FM (Hva det betyr for meg). Som nevnt ovenfor jeg, som folk flest i disse dager, må vite korleis varene hjelper meg i et brøkdel av et sekund. Så vis meg en gang på en veldig klar mote at blomster er den vakreste i nærheten eller på salg eller leveranser er rask og sjelden tapt. Ta deg tid til å tenke hvorfor de besøkende kom til nettstedet ditt, hva de ute etter og så vise dem de har kommet til rett sted.
Site Struktur
Dersom du ikke har nok plass til tydelig layout alle fordelene på hjemmesiden din i en klar og kortfattet måte, for all del lage et par ekstra fordelene sider. Kanskje en for priser, en for levering alternativer, en for blomsteroppsatser og så videre. Bare sørg for å merke seg tydelig i en åpenbar menylinjen. Ikke gjør meg søke på nettstedet for dem. Ikke få meg til å bruke sitemap og for kjærlighet til alt som er hellig, ikke få meg til å gå gjennom 6 flere sider å komme til dem.
Om du g. Om oss
Så du har vært i virksomhet siden 1987. Du vant den prestisjetunge International Flower Store (IFS) prisen seks år på rad. Du gir 100% av fortjenesten til veldedige organisasjoner. Det er flott og kan gjøre meg mer tilbøyelig til å gjøre forretninger med deg. Bare husk at det er en person jeg bryr meg mer om deg og som er "meg". Må ikke forvirre meg av kaste all denne ekstra info om selv på min måte. Hva pokker blir IFS anyways? Jeg vil høre mer om meg. Dersom du virkelig har lyst til å stappe nettstedet ditt med overflødig informasjon, i hvert fall fortelle meg at noe i retning av "ved å gi blomster til kona di, vil hun ikke bli sint på deg i noen timer". Det er hva du kan gjøre for meg, ikke hvor god du er, som vil ha meg nå for mitt kredittkort.
Checkout
Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste som har hatt denne erfaringen en for mange ganger. Jeg går gjennom nettstedet, elske din blomster og gå til kassen. Bare å finne ut at det faktiske betalingsprosessen involverer 18 trinn, krever blodprøver og et full juridisk team for å fullføre. Etter forbanne den dagen du ble født, jeg ber forlater webområdet ditt og kjøpe blomster andre steder. Gjør din kassen like enkelt å fullføre som menneskelig (eller elektronisk) mulig. Ta hver betalingsmåte mulig. Spør bare for den informasjonen du virkelig trenger (jeg er ganske sikker på at du ikke trenger mine faksnummer å sende ut blomster). Og i slutten av den, gi meg en slags kvittering bekreftelse at Jeg kan være trygg alt gikk bra.
Se på Google som et ekstremt eksempel på en tankeløse nettsted. Ja de gjorde sine tjenester bedre enn konkurrentene. Men når du går til nettstedet sitt, er alt som er, en enkel søkeboks. Det er ren, rask og enkel å betjene. Du trenger ikke en bruksanvisning for å finne ut av det og heller burde jeg da kommer til webområdet ditt. I dagens hektiske verden, er vi alle altfor travelt for det
No comments:
Post a Comment