Steps før du søker om en føderal Grant

Mens du, som rektor Investigator, forberede anvendelse av organisasjonen for en føderal stipend, må du kontrollere at du har fullført, eller at du vil kunne fullføre, registreringen i Grants.gov før fristen. Dette er et krav før elektronisk innlevering av søknaden. Påmelding kan ta litt tid, mellom tre og fem virkedager (hvis du heldig nok) eller to uker. Nedenfor er en fem-steg guide:

1. Sikre et Data Universal Antall System (DUNS) nummeret til organisasjonen på nettet. Det er en karakterist
2. Registrer deg hos Central Leverandøren Registrering (CCR). Dette trinnet er svært viktig fordi organisasjonen ikke vil være i stand til å bruke Grants.gov uten E-Business Point of Contact (E-Biz POC) og M-PIN. M-PIN gjør det mulig E-Biz POC å tilordne som blant medlemmene i organisasjonen vil bli autorisert Organisasjon Representanter (AORs) til å sende inn søknader online via Grants.gov.

3. Lag brukernavn og passord i Grants.gov. Dette kan gjøres i løpet av samme dag, men AORs bør kontrollere at de har gjennomført sin profil på Grants.gov. Dette brukernavnet og passordet vil gjøre hver AOR å logge inn og overvåke status på søknaden sin.

4. Fullmakt til AOR i innlevering av søknad. Dette er ansvaret til E-Biz POC. Denne personen, ved mottak av e-postmelding fra Grants.gov, må godkjenne denne forespørselen av AOR. Grants.gov, senere, varsler AOR om godkjennelse av E-Biz POC via e-post.

5. Følg med på AOR status. For å gjøre dette, bør AORs logikk å Grants.gov hjelp av brukernavn og passord. Her vil de kunne finne ut om de har fått ved E-Biz POC å sende søknaden. Dette vil ikke ta så lang tid, hvis E-Biz POC vil umiddelbart logge inn for å Grants.gov og foreta de nødvendige godkjennelse.

No comments:

Post a Comment