Så det kritiske spørsmålet er: hvordan kan du holde realrenten på den delen av kunder for å holde støtte for gruppen sterke, og hvordan holder du selgerne fra flagging, mister energi o
For å holde kundens interesse høyt og som en måte for å opprettholde goodwill, selger forskjellige produkter i hver fundraiser gjennom hele året. Det er ingenting galt med å gjenta en vellykket fundraiser men en gang i året er nok mer enn nok - selv en svært populær fundraising valget kan raskt føre til utbrenthet kunden hvis det er gjentatt for ofte.
Som et spørsmål om å opprettholde kundens goodwill, tilbyr nyttige produkter og tjenester i din innsamlere - alle elsker cookies og sjokolade men det kommer et punkt der kundene vil bare være å kjøpe dem til å støtte organisasjonen, noen vil bare slutte å kjøpe dem i det hele tatt. Dersom du finner en måte for å kunne tilby varer eller tjenester som tilhengere av organisasjonen allerede vil ha, så er de i stand til å støtte organisasjonen ved å kjøpe noe de kanskje har et helt annet sted allikevel - en vinn-vinn-situasjon.
Som en konsekvens av dette må du passe på å ikke ha for mange innsamlere - du er bedre med et par vill vellykkede enn ett dusin middelmådig innsamlingsaksjon programmer - kundene vil kjøpe lettere når de blir bedt om å kjøpe sjeldnere og selgere kan bo glade hvis de ikke blir bedt om å selge hele tiden.
For å holde selgerne opphisset, tilbyr kreative insentiver for å oppmuntre dem til å konkurrere med hverandre. Avhengig av organisasjonen, til den sjansen kaster paier i en hovedstol eller dunk annen myndighet tallet kan gå over veldig bra. Kontroller også forbindelsen åpenbar - viser at selgerne fordeler at organisasjonen skal se av fundraising og dermed fordelene som de selv vil se.
Det er mange andre måter å holde fundraising morsomt og sikre at kunder og selgerne opphold interessert - bare sørg for å bruke sunn fornuft og tenke positivt og kreativt - organisasjonen er bundet til å være vellykket!
No comments:
Post a Comment